Charts: Johnny's all around

Rabu, 06 Mei 2009


Johnny's Jimusho proved dominant on the music charts this week, earning 1st on the album, single, and DVD rankings.

KAT-TUN's 4th album, "Break the Records -by you & for you-," sold 200,000 copies to lead the albums chart, continuing the streak from their first three. Elephant Kashimashi charted at #3 with their newest release. Also making the top ten were a request album for guitarist hide (#7) and the latest effort from Tommy heavenly6 (#9).

Similarly, NEWS extended their own streak, sending their 11th consecutive single to the top of the charts. "Koi no ABO" sold 234,000 copies, far ahead of SID's new single, which ranked 2nd at 59,000 in sales. They were followed by new songs from JUJU (#3) and Shoko Nakagawa (#4). Idol groups Buono! (#7) and Idoling!!! (#10) also broke the top ten.

Meanwhile, Hey! Say! JUMP's tour DVD claimed #1 in the overall DVD rankings, moving 77,000 copies. With an average age of 16.8 years old, they qualify as the youngest male artists to top the overall DVD chart.
Tokyograph

wahhh...kek jojon lagi kaya2nya nih..tapi para fans neh yang makin miskin beliin album, singel, DVD, yang harganya gila2an*ai g rugi juga sih,,bisny numpang download mulu..makasih banget ama kakak2 yang baik hati mau nguploadin*..Belom lagi barang2 yang djual d konserny nanti..Kipas sate*uchiwa maksudny*aje hargany udah berape tuh*sebenerny ai pengen juga..*..tapi att all,SLAMET BANGET YAH BUAT KEK JOHNNY KITAGAWA..lagu2 dari Johnnys Entertainment emang bagus2..Ampe ai ma kakak ai yang duluny anti boyband aja langsung suka ma mereka..Manteb manteb..
Kayany orang jepang emang sebodo teuing yak netapin harga..Pokoke diany HEPPI..Dia g mikirin keadaan ekonomi gmana..Tetep aja barang2 yang djual tuh mahaalll..Sensei ai bilang waktu dulu dia d jepang aje cuma untuk beli singel lagu yang mgkin dalam 1 CD ituh cuma 2 lagu doang dia perlu ngeluarin kocek hampir 200rebu..Ituh dulu loh..palagi skarang..G mampu deh eke beli yang aslinya..huhuuu..MAHHAALLL...

3 comments:

chika_ndy 7 Mei 2009 04.17  

ada buono!!!!!!! XDD
ureshii~~
jarang2 nak h!p nongol,. lol

dah gw duga..
virus pedo sedang menyebar jauh lebih ganas daripada flu babi~ lol

Poppy 7 Mei 2009 14.03  

bener2...
barang2 jpg emang mahal2... =(

ai wa ai desu 7 Mei 2009 18.10  

@chika
Wekekekek
parah amat dong kalo gituh buuu

@dewi
namamu poppy toh jeng??
iyah kann..mahal banet..
T__T

  © ai wa jyanizuu mania..(^-^)v ai_wa_ai_desu by 愛 の 光 ひび ^_^

Back to TOP